Reklame i dataspill – Obama tråkker til

image

Funcom var først i verden med å implementere reklameplakater live i dataspill. Og Obama følger opp. På Personal Democracy Forum kan du lese om kampamjen. Og hvis du vil lese mer om Obamas internettstrategi, kan du lese dette innlegget med Carl Philip Lund i iXD, som gir en mer utførlig analyse av strategien. Marika Lüders har også skrevet om saken i Dagens Næringsliv, men den delen (som var helt utmerket skrevet) finnes desverre ikke på nettet.

1 kommentar

Filed under emarketing, sosiale nettverk

One response to “Reklame i dataspill – Obama tråkker til

  1. Tilbaketråkk: Politisk markedsføring i 2.0 « Rolferik’s Weblog

Legg igjen en kommentar

Fyll inn i feltene under, eller klikk på et ikon for å logge inn:

WordPress.com-logo

Du kommenterer med bruk av din WordPress.com konto. Logg ut /  Endre )

Google-bilde

Du kommenterer med bruk av din Google konto. Logg ut /  Endre )

Twitter-bilde

Du kommenterer med bruk av din Twitter konto. Logg ut /  Endre )

Facebookbilde

Du kommenterer med bruk av din Facebook konto. Logg ut /  Endre )

Kobler til %s